Dr. Masuku Ürün Görseli

Burlumbuş Otu nedir, nasıl kullanılır Yan etkileri nelerdir

Burlumbuş Otu nedir, nasıl kullanılır Yan etkileri nelerdir Tıp biliminde yaşanan ilerlemeler, özellikle son yüzyılda benzersiz bir ivme kazanmıştır. Bununla birlikte teknik bilimler ve teknolojide yaşanan gelişmeler, sentetik ve sonradan oluşturulan pek çok katkı maddesinin, tedavi amacıyla kullanılmasın sebep olur. Ancak bu türlü maddeler, tedavilerde sonuçlar oluştururken, yan etkilerin de ortaya çıkması kaçınılmazdır. Bunun yanında binlerce yıllık deneyim ve bilgi birikimiyle kullanılan bitkiler yoluyla uygulanan tedaviler, organik bileşenlerden kaynaklı tedaviler olduğu için, sağlığımız açısından son derece yararlıdır. Elbette doğru bitkilerin doğru tedaviler de kullanılması yani fitoterapi kuralları çerçevesinde kullanılması önemlidir. Burlumbuş otu, Anadolu nun sınırlı bölgelerinde kendiliğinden yetişen, kültür yetiştiriciliğinin son yıllarda yapılmaya az sayıda başlandığı bir bitkidir. Yemek ve salatalarda tüketilen bu soğanlı bitkinin, tedavi edici özellikleri, yüzyıllardır bilinir ve kullanılır. Bu özelliklerinin giderek daha fazla duyulması, Burlumbuş Otu nedir sorusunun da yoğun şekilde sorulmaya başlanmasına neden oluyor.Burlumbuş Otu nedir Burlumbuş otu lezzeti nedeniyle, yemek ve salatalarda tüketilmesi ve yanı sıra eklem ağrıları gibi şiddetli ağrılara bile etki edebilen ağrı kesici özelliklere sahip bir bitkidir. Bu otun faydalı bileşenlerinden hazırlanan jel, kronik ağrı sorunları yaşayan herkes tarafından kullanılabilen, son derece güçlü bir ağrı kesici olmasını sağlar.Burlumbuş Otu nasıl kullanılır Bu konuda sorulan bir diğer soru ise Burlumbuş Otu nasıl kullanılır Sorusu. Ağrı bulunan her bölgeye uygulanabilen jel, günde iki defa ve en az 5 er dakikalık masaj yoluyla dışarıda uygulama yapılarak yedirilir. 5 dakikalık masaj sırasında, gözeneklerin açılması ve jelin deri altına daha fazla etki etmesi sağlanır. Romatizma, siyatik, kireçlenme, fıtık ve benzeri kronik sorunlar nedeniyle ortaya çıkan ağrılar, travma, yaşam tarzından kaynaklı bel ve sırt ağrıları gibi yaşam kalitesini olumsuz etkileyen ağrılar, eklem ağrıları gibi her ağrı türünde ve her vücut bölgesinde kullanılabilen bir jeldir. İlk kullanımla birlikte ağrıların azalmasını sağladığı gibi, sürekli kullanımla birlikte ağrılarınızın giderek tamamen yok olduğuna şahit olacaksınız. Güçlü etkileri sayesinde, uzun süreli kullanımda, ağrıların nedenlerine karşı onarıcı etkiler de ortaya koyar.Burlumbuş Otu yan etkileri nelerdir Güçlü bir ağrı kesici olan ve tamamen organik bileşenlerden hazırlanan gıda takviyesi jel, herhangi bir yan etki oluşturmaz. Burlumbuş Otu yan etkileri nelerdir Sıklıkla sorulan diğer bir soru. Haricen kullanılan ürün, ağrılı bölgede ki ağrı nedenine karşı onarıcı etkiler oluştururken, ağrıların azalması ve zamanla tamamen yok olmasını sağlar. İltihaplı romatizma veya siyatik gibi, tamamen tedavi edilemeyen ve tedavi süreçleri sırasında ağrılı zamanların mutlaka yaşanacağı kronik rahatsızlıklar nedeniyle ortaya çıkan ağrılarda bile etkili bir ağrı kesicidir. Eklem ağrılarına karşı, romatizma gibi rahatsızlıklarda, kemik ve kıkırdaklar üzerinde yenileme ve onarıcı etkiler gösterir. Mucizevi bir ağrı kesici olarak yüzyıllardır Anadolu insanı tarafından kullanılmış, herhangi bir yan etkiye sahip olmayan bir bitkidir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KONULAR

YORUM GÖNDER